Zarządzanie nieruchomościami

Administrowanie Nieruchomościami
Każda z nieruchomości ma przypisanego administratora. Administrator ma nadzór nad nieruchomością oraz dba o utrzymanie porządku. Trzyma piecze nad pracą pogotowia technicznego. Dba o poprawną jakość i realizację umów  z zewnętrznymi dostawcami usług. 
Obowiązki administratora to:

  • Organizowanie zebrań wspólnoty mieszkaniowej;
  • Regularna kontrola stanu technicznego nieruchomości, która potwierdzona jest protokołami zlecenia napraw, nad którymi będzie trzymał piecze;
  • Tworzenie bilansu potrzeb remontowych nieruchomości, opracowanie wycen i kosztorysów;
  • Prowadzenie dokumentacji wspólnoty, protokoły serwisów i przeglądów, a także książki obiektu budowlanego;
  • Zbieranie ofert oraz negocjacje z kontrahentami;
  • Tworzenie projektów planu gospodarczego;
  • Prowadzenie księgi nieruchomości zawierającej zgłoszone usterki, do których niezbędna jest interwencja pogotowia technicznego oraz potwierdzenie wykonanych usług.

Obsługa Techniczna
Czuwamy nad prawidłową eksploatacją i konserwacją budynku. 
Zakres tych usług to między innymi:

  • Zlecenie bieżących napraw i konserwacji budynku;
  • Zlecenie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń będących na wyposażeniu;
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, książki obiektu budowlanego;
  • Wszelakie prace remontowe, modernizacyjne;
  • Współpraca z wykonawcami opinii i ekspertyz budowlanych.



Księgowość

  • Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych. Przygotowywanie projektów planów finansowych i operacyjnych zgodnie z wolą właścicieli i Zarządu;
  • Stała kontrola prawidłowości otrzymywanych od usługodawców rachunków i faktur z zastrzeżeniem, iż każdy dokument, którego nie jest związany z zawartą umową jest opisywany i podpisywany przed realizacją płatności;
  • Udzielanie informacji o stanie kont księgowych właścicieli oraz dostęp do usługi e-kartoteka;
  • Rozliczanie się z Urzędami Skarbowymi oraz składanie stosownych deklaracji;
  • Pobieranie od właścicieli opłat z tytułu zaliczek i należności za media, które są następnie przejrzyście rozliczane;
  • Prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów Zarządu nieruchomością wspólną zgodnie z ustawą o własności lokali.


Obsługa Prawna 

Współpracujemy z prawnikami specjalizującymi się tematyce dotyczącej rynku nieruchomości. Pomagamy przy tworzeniu umów z kontrahentami, respektowaniu zobowiązań deweloperów z tytułu rekojmi, windykowaniu należności itp.

Utrzymywanie porządku i czystości

W ofercie posiadamy utrzymywanie porządku i czystości na zewnątrz i wewnątrz nieruchomości na podstawie opracowanego wspólnie z zarządem wspólnoty harmonogramu. Pracujemy na bardzo dobrych środkach chemicznych. 

 

Copyrights © Prime Real Estate. Wszelkie prawa zastrzeżone.